Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%15
C# Programlama Dili ve Yazılım Tasarımı Cilt 1 %10 indirimli Ahmet Kay

C# Programlama Dili ve Yazılım Tasarımı Cilt 1

Liste Fiyatı : 450,00TL
İndirimli Fiyat : 382,50TL
Kazancınız : 67,50TL
Taksitli fiyat : 5 x 87,06TL
Havale/EFT ile : 374,85TL
9789756797839
593116
C# Programlama Dili ve Yazılım Tasarımı Cilt 1
C# Programlama Dili ve Yazılım Tasarımı Cilt 1
382.50

C# üzerine yazılan bu kitap, yeni nesil yazılım geliştirme platformu olan .NET teknolojisinin mimarisini ve nesne yönelimli bir dil olan "C# programlama" dilini öğretmeyi amaçlamaktadır. Ayrıca, sağlam bir yazılım tasarımının nasıl oluşturulacağı ve yazılım geliştirme süreçinde karşılaşılan güçlüklerin nasıl aşılacağı da ele almaktadır.

Kitap, nitelikli konu seçimiyle, sade ve düzgün Türkçe kullanımıyla, her bölümün sonunda verdiği özet ve sorularla, gerçek projelerden alınmış örneklerle, yeni gelişmeleri de içeriyor olmasıyla gerek yeni öğrenen gerekse deneyimli uygulama geliştiriciler için vazgeçilmez bir başvuru kaynağı niteliğindedir.

"C# Programlama Dili ve Yazılım Tasarımı" adlı bu kitabımız birisi "programlama ilkeleri" ve diğeri "ileri düzey programlama" olarak iki cilt halinde yayınlanmıştır. Birinci cilde ait içerik aşağıda verilmiştir.

Ayrıca konuları yüzeysel değil bir mühendis yaklaşımıyla ayrıntılı ele alması bakımından üniversitelerin Bilgisayar Mühendisliği, Matematik-Bilgisayar, Yönetim Bilişim Sistemleri, Endüstri Mühendisliği, Yazılım Mühendisliği gibi mühendislik ve sosyal bilimlerde dört yıllık lisans ve meslek yüksek okulu öğrencileri için de yararlı bir ders kitabı olma özelliğindedir.


Bölüm 1.    .NET Framework Temel Kavramları
 1.1.  .Net Framework Nedir?
 1.2.  CLI, CTS ve CLS Nedir?
 1.3.  Yönetilen ve Yönetilmeyen Kod Nedir?
 1.4.  CLR (Common Language Runtime) Nedir?
 1.5.  IL/MSIL  ve JIT (Just-ın-Time) Derleme
 1.6.  Framework Sınıf Kütüphanesi – FCL
 1.7.  Üst-Veri (Metadata) Nedir?
 1.8.  ILDASM ve ILASM Aracı (IL Disassembler)
 1.9.  Bütünleşik-Kod (Assembly) Nedir?
 1.10. Uygulama Alanı
 1.11. Bellek Yönetimi ve Çöp Toplama (Garbage Collection)
 1.12. .NET ve
 1.13. Özet
 1.14. Sorular
 
Bölüm 2.  C# Programlama Diline Giriş
 2.1.  İlk Örnek
 2.2.  Visual Studio.NET Arayüzü (IDE)
 2.2.1.    Visual Studio.NET Pencereleri
 2.2.2.    IDE Ortamında İlk Örnek
 2.3.  Özet
 2.4.  Sorular
 
Bölüm 3.    Veri Türleri ve Değişkenler
 3.1.  Değer ve Referans Türleri
 3.2.  Uzayan İfadeler
 3.3.  Sabitler
 3.4.  Veri Türleri Arasında Dönüşüm
 3.5.  Boxing ve Un-Boxing Dönüşüm
 3.6.  Literal Karakterleri
 3.7.  Anahtar Sözcükler ve Tanımlayıcılar
 3.8.  Nullable Veri Türleri
 3.9.  Özet
 3.10. Sorular
 
Bölüm 4.    Operatörler
 4.1.  Tekil Operatörler
 4.2.  Aritmetik Operatörler
 4.3.  İlişkisel Operatörler
 4.4.  Mantıksal Operatörler
 4.5.  Atama Operatörleri
 4.6.  bit-düzeyinde (Bitwise) Operatörler
 4.7.  Kaydırma Operatörleri
 4.8.  Koşula Bağlı (?: ) Operatör
 4.9.  Değişken Türü (typeof) Operatörü
 4.10. Nesne Dönüştürme (as) Operatörü
 4.11. Türün Uzunluğunu Öğrenme (sizeof) Operatörü
 4.12. Taşma Kontrol (checked ve unchecked) Operatörleri
 4.13. Operatörlerin Öncelik Sırası
 4.14. Özet
 4.15. Sorular
 
Bölüm 5.   Kontrol Deyimleri
 5.1.  Koşul Deyimleri
 5.2.  Seçme Deyimi
 5.3.  Döngü Deyimleri
 5.3.1. while Deyimi
 5.3.2. do Deyimi
 5.3.3. for Deyimi
 5.3.4. foreach Deyimi
 5.4.  Atlama/Dallanma Deyimleri
 5.5.  Temel Giriş/Çıkış İşlemleri
 5.6.  Özet
 5.7.  Sorular
 
Bölüm 6.    Diziler
 6.1.  Tek-Boyutlu Diziler
 6.2.  Çok-Boyutlu Diziler
 6.3.  Karışık Boyutlu (Jagged) Diziler
 6.4.  System.Array ve Dizi İşlemleri
        6.4.1.  System.Array Özellik ve Yordamları
 6.5.  Dinamik Diziler
 6.6.  Özet
 6.7.  Sorular
 
Bölüm 7.    Nesne Yönelimli Programlama
 7.1.  Sınıf ve Nesne Nedir?
 7.2.  Sınıf ve Nesne Tanımlamak
 7.3.  Sınıf Üyeleri
 7.4.  Yordamlar (Methods)
     7.4.1. Parametreler
         7.4.1.1. Değer veya Referans Yoluyla Parametre Geçmek
         7.4.1.2. Yordamlara Değişken Sayıda Parametre Göndermek
     7.4.2. Yinelemeli Yordamlar
     7.4.3. Main() Yordamı
 7.5.  Yapıcılar (Constructors)
 7.6.  Yıkıcılar (Destructors)
 7.7.  Özellikler ve İndeksleyiciler
 7.7.1. Özellikler (Properties)
 7.7.2. İndeksleyiciler (Indexers)
 7.8.  Özet
 7.9.  Sorular
 
Bölüm 8.    Statik Üyeler & Harici Sınıflar
 8.1.  Statik Üyeler
 8.2.  Statik Sınıflar
 8.3.  this Anahtar Sözcüğü
 8.4.  İsim-uzayı (Namespace)
 8.5.  Proje İçinde Sınıf Dosyaları Dâhil Etmek
 8.6.  Parçalı Sınıf
 8.7.  Özet
 8.8.  Sorular
 
Bölüm 9.    OOP'nin Temel İlkeleri
 9.1.  Soyutlama (Abstraction)
 9.2.  Sarmalama (Encapsulation)
       9.2.1.  Erişim Belirleyiciler (Access Modifiers)
 9.3.  Çok Şekillilik (Polymorphism)
       9.3.1. Yeniden Yüklenme (Overloading)
       9.3.2. Arabirimler (Interface Polymorphism)
       9.3.3. Soyut Sınıf
 9.4.  Kalıtımsal Çok-şekillilik (Inheritance Polymorphism)
 9.4.1. Üye Gizlemek (Shadowing)
 9.4.2. Temel Sınıftaki Üye Erişim Sözcükleri (base, this)
 9.4.3. Yapıcı ve Yıkıcı Kalıtımı
 9.4.4. Erken Bağlama ve Geç Bağlama 
 9.4.5. Erişim Belirleyici Tablosu
 9.5.  Nesne Tabanlı Programlama
 9.6.  Özet
 9.7.  Sorular
 
Bölüm 10. Yapı, Numaralandırma ve Öznitelik
 10.1.     Yapı (Struct)
 10.1.1. Yapı Üyeleri
 10.1.2.  Yapı ve Kalıtım
 10.1.3.  İçiçe Yapılar
 10.1.4.  Yapı ve Sınıf Arasındaki Fark
 10.2.  Numaralandırma
 10.3.  Öznitelikler (Attributes)
 10.3.1.  Conditional Özniteliği
 10.3.2.  Obsolete Özniteliği
 10.4.  Özet
 10.5.  Sorular
 
Bölüm 11. Aykırı Durum Yönetimi
 11.1.     try, catch ve finally Anahtar Sözcükleri
 11.2.     Aykırı Durum (Exception) Yaratmak
 11.3.     Kullanıcı Tanımlı Aykırı Durum Türü
 11.4.     System.Exception Üyeleri
 11.5.     Özet
 11.6.     Sorular
 
Bölüm 12. NET’te Koleksiyon Nesneleri
 12.1.     Koleksiyon Sınıfları
 12.1.1.  DiziListe (ArrayList)
 12.1.2.  ÇırpıTablosu (Hashtable)
 12.1.3.  SıralıListe (SortedList)
 12.1.4.  Yığın (Stack)
 12.1.5.  Kuyruk (Queue)
 12.1.6.  bit Dizisi (BitArray)
 12.1.7.  CollectionBase ve DictionaryBase Sınıfları
 12.2.     Koleksiyon Arabirimleri
 12.2.1. ICollection Arabirimi
 12.2.2.  IList Arabirimi
 12.2.3.  IDictionary Arabirimi
 12.2.4.  IEnumerable Arabirimi
 12.3.     yield Anahtar Sözcüğü
 12.4.     Generic Veri Türü
 12.4.1. Generic Sınıf ve Generic Yordam
 12.4.2.  Generic Mimarisinde Kısıtlama (Constraint) Kullanımı
 12.4.3.  default() Operatörü
 12.4.4.  Generic Koleksiyon Sınıfları
 12.4.5.  Generic Delegate
 12.5.     Özet
 12.6.     Sorular
 
Bölüm 13. Delegeler ve Olaylar
 13.1. Delegeler
 13.2. Olaylar (Events)
 13.3. System.EventArgs Sınıfı   
 13.4. Dinamik Kontrol Örneği
 13.5. Anonim Yordamlar
 13.6. Özet
 13.7. Sorular
 
Bölüm 14. .NET’te Giriş/Çıkış Kullanımı
 14.1.     Dosya Yazma ve Okuma İşlemleri
 14.1.1.  Kanal (Stream) Kavramı
 14.1.2.  Byte ve Karakter Kanal Sınıfları
 14.1.3. Byte Tabanlı Dosya Okuma/Yazma (FileStream)
 14.1.4.  Karakter Tabanlı Dosya Okuma/Yazma
 14.1.5.  StringReader ve StringWriter Kullanımı
 14.1.6.  İkili Verileri Okumak ve Yazmak
 14.1.7.  MemoryStream Kullanmak
 14.2.     Dosya ve Klasör İşlemleri
 14.2.1.  Directory ve DirectoryInfo Sınıflarının Kullanımı
 14.2.2.  File ve FileInfo Sınıflarının Kullanımı
 14.2.3.  Path Sınıfının Kullanımı
 14.3.     Özet
 14.4.     Sorular
 
Bölüm 15. Sözce/String Türü ve Karakter Biçimlendirme İşlemleri
 15.1.     Sözce/String Türünün Özellikleri
 15.2.     String Sınıfının Yordamları
 15.3.     StringBuilder Sınıfı
 15.4.     Karakter, Sayı ve Tarih Biçimlendirme Yöntemleri
 15.5.     Sayısal Biçim Belirleyicileri
 15.6.     Tarih ve Saati Biçimlendirmek
 15.7.     .NET’te Genelleştirme ve Yerelleştirme
 15.8.     Kültüre Bağlı Biçimlendirme
 15.9.     Kaynak (Resource) Dosyaları
15.10.   System.Resources Sınıfı Kullanımı
15.11.   Yerelleştirmede Kaynak Dosyanın Kullanılması
 15.12.   Özet
 15.13.   Sorular
 
Bölüm 16. Operatörlerin Yeniden Yüklenmesi
 16.1.     Tekil Operatörlerin Yeniden Yüklenmesi
 16.2.     İkili Operatörlerin Yeniden Yüklenmesi
 16.3.     İlişkisel Operatörlerin Yeniden Yüklenmesi
 16.4.     Dönüşüm Operatörlerin Yeniden Yüklenmesi
 16.5.     Özet
 16.6.     Sorular
 
Bölüm 17. Yansıma (Reflection)
 17.1.     Tür Üyeleri Hakkında Bilgi Almak
 17.2.     Tür Üyelerini Çağırmak
 17.3.     Bütünleştirilmiş Koddan (Assembly) Tür Yüklemek
 17.4.     Özet
 17.5.     Sorular
 
Bölüm 18. Emniyetsiz Kod ve İşaretçiler
 18.1.     İşaretçiler
 18.2.     fixed Deyimi
 18.3.     stackalloc Deyimi
 18.4.     Özet
18.5.  Sorular
 
Bölüm 19.  Çok Parçacıklı (Multithreading) Programlama
 19.1.     .NET’te Çok Parçacıklı Programlama
 19.2.     Parçacıkları Oluşturmak ve Çalıştırmak
 19.3.     Parçacıkları Bekletmek
 19.4.     Parçacıkların Sona Ermesini Beklemek
 19.5.     Parçacıkları Yok Etmek
 19.6.     IsBackground Özelliği
 19.7.     Parçacığın Durumunu Öğrenmek
 19.8.     Parçacık Öncelikleri
 19.9.     Parçacık Güvenliği ve Eşitleme
 19.10.   Monitor Sınıfını Kullanmak
 19.11.   Mutex Sınıfını Kullanmak
 19.12.   Semaphore Sınıfını Kullanmak
 19.13.   Özet
 19.14.   Sorular
 
Bölüm 20.   Bütünleştirilmiş Kod (Assembly) Türleri ve Kullanımı
 20.1. Özel ve Genel Bütünleştirilmiş Kodlar
 20.2. XML tabanlı Açıklama / Kod Belgelendirmesi Oluşturmak
 20.3.  Özet
 20.4.  Sorular
 
Bölüm 21. Windows Form Uygulamaları (GUI)
 21.1.     Windows Uygulamaları Olaya Dayalıdır
 21.2.     İlk Windows Uygulama Örneği
 21.3.     VS.NET Panelleri ve Menüleri
 21.4.     Windows Form Kontrolleri
 21.5.     Windows Uygulamalarında Yaygın Kullanılan Kontroller
 21.6.     Menü ve Araç Çubuğu Kontrolleri
 21.7.     Diyalog Kontrolleri
 21.8.     Belge Yazdırma Kontrolleri
 21.9.     Veri Kontrolleri
 21.10.   Cristal Report  Kontrolleri
 21.11.   MDI Uygulamaları
 21.12.   Kurulum Projesi Hazırlamak
 21.13.   Özet
 21.14.   Sorular
 
Ek A:  UML Diyagramları
Kaynakça
Dizin

  • Açıklama
    • C# üzerine yazılan bu kitap, yeni nesil yazılım geliştirme platformu olan .NET teknolojisinin mimarisini ve nesne yönelimli bir dil olan "C# programlama" dilini öğretmeyi amaçlamaktadır. Ayrıca, sağlam bir yazılım tasarımının nasıl oluşturulacağı ve yazılım geliştirme süreçinde karşılaşılan güçlüklerin nasıl aşılacağı da ele almaktadır.

      Kitap, nitelikli konu seçimiyle, sade ve düzgün Türkçe kullanımıyla, her bölümün sonunda verdiği özet ve sorularla, gerçek projelerden alınmış örneklerle, yeni gelişmeleri de içeriyor olmasıyla gerek yeni öğrenen gerekse deneyimli uygulama geliştiriciler için vazgeçilmez bir başvuru kaynağı niteliğindedir.

      "C# Programlama Dili ve Yazılım Tasarımı" adlı bu kitabımız birisi "programlama ilkeleri" ve diğeri "ileri düzey programlama" olarak iki cilt halinde yayınlanmıştır. Birinci cilde ait içerik aşağıda verilmiştir.

      Ayrıca konuları yüzeysel değil bir mühendis yaklaşımıyla ayrıntılı ele alması bakımından üniversitelerin Bilgisayar Mühendisliği, Matematik-Bilgisayar, Yönetim Bilişim Sistemleri, Endüstri Mühendisliği, Yazılım Mühendisliği gibi mühendislik ve sosyal bilimlerde dört yıllık lisans ve meslek yüksek okulu öğrencileri için de yararlı bir ders kitabı olma özelliğindedir.


      Bölüm 1.    .NET Framework Temel Kavramları
       1.1.  .Net Framework Nedir?
       1.2.  CLI, CTS ve CLS Nedir?
       1.3.  Yönetilen ve Yönetilmeyen Kod Nedir?
       1.4.  CLR (Common Language Runtime) Nedir?
       1.5.  IL/MSIL  ve JIT (Just-ın-Time) Derleme
       1.6.  Framework Sınıf Kütüphanesi – FCL
       1.7.  Üst-Veri (Metadata) Nedir?
       1.8.  ILDASM ve ILASM Aracı (IL Disassembler)
       1.9.  Bütünleşik-Kod (Assembly) Nedir?
       1.10. Uygulama Alanı
       1.11. Bellek Yönetimi ve Çöp Toplama (Garbage Collection)
       1.12. .NET ve
       1.13. Özet
       1.14. Sorular
       
      Bölüm 2.  C# Programlama Diline Giriş
       2.1.  İlk Örnek
       2.2.  Visual Studio.NET Arayüzü (IDE)
       2.2.1.    Visual Studio.NET Pencereleri
       2.2.2.    IDE Ortamında İlk Örnek
       2.3.  Özet
       2.4.  Sorular
       
      Bölüm 3.    Veri Türleri ve Değişkenler
       3.1.  Değer ve Referans Türleri
       3.2.  Uzayan İfadeler
       3.3.  Sabitler
       3.4.  Veri Türleri Arasında Dönüşüm
       3.5.  Boxing ve Un-Boxing Dönüşüm
       3.6.  Literal Karakterleri
       3.7.  Anahtar Sözcükler ve Tanımlayıcılar
       3.8.  Nullable Veri Türleri
       3.9.  Özet
       3.10. Sorular
       
      Bölüm 4.    Operatörler
       4.1.  Tekil Operatörler
       4.2.  Aritmetik Operatörler
       4.3.  İlişkisel Operatörler
       4.4.  Mantıksal Operatörler
       4.5.  Atama Operatörleri
       4.6.  bit-düzeyinde (Bitwise) Operatörler
       4.7.  Kaydırma Operatörleri
       4.8.  Koşula Bağlı (?: ) Operatör
       4.9.  Değişken Türü (typeof) Operatörü
       4.10. Nesne Dönüştürme (as) Operatörü
       4.11. Türün Uzunluğunu Öğrenme (sizeof) Operatörü
       4.12. Taşma Kontrol (checked ve unchecked) Operatörleri
       4.13. Operatörlerin Öncelik Sırası
       4.14. Özet
       4.15. Sorular
       
      Bölüm 5.   Kontrol Deyimleri
       5.1.  Koşul Deyimleri
       5.2.  Seçme Deyimi
       5.3.  Döngü Deyimleri
       5.3.1. while Deyimi
       5.3.2. do Deyimi
       5.3.3. for Deyimi
       5.3.4. foreach Deyimi
       5.4.  Atlama/Dallanma Deyimleri
       5.5.  Temel Giriş/Çıkış İşlemleri
       5.6.  Özet
       5.7.  Sorular
       
      Bölüm 6.    Diziler
       6.1.  Tek-Boyutlu Diziler
       6.2.  Çok-Boyutlu Diziler
       6.3.  Karışık Boyutlu (Jagged) Diziler
       6.4.  System.Array ve Dizi İşlemleri
              6.4.1.  System.Array Özellik ve Yordamları
       6.5.  Dinamik Diziler
       6.6.  Özet
       6.7.  Sorular
       
      Bölüm 7.    Nesne Yönelimli Programlama
       7.1.  Sınıf ve Nesne Nedir?
       7.2.  Sınıf ve Nesne Tanımlamak
       7.3.  Sınıf Üyeleri
       7.4.  Yordamlar (Methods)
           7.4.1. Parametreler
               7.4.1.1. Değer veya Referans Yoluyla Parametre Geçmek
               7.4.1.2. Yordamlara Değişken Sayıda Parametre Göndermek
           7.4.2. Yinelemeli Yordamlar
           7.4.3. Main() Yordamı
       7.5.  Yapıcılar (Constructors)
       7.6.  Yıkıcılar (Destructors)
       7.7.  Özellikler ve İndeksleyiciler
       7.7.1. Özellikler (Properties)
       7.7.2. İndeksleyiciler (Indexers)
       7.8.  Özet
       7.9.  Sorular
       
      Bölüm 8.    Statik Üyeler & Harici Sınıflar
       8.1.  Statik Üyeler
       8.2.  Statik Sınıflar
       8.3.  this Anahtar Sözcüğü
       8.4.  İsim-uzayı (Namespace)
       8.5.  Proje İçinde Sınıf Dosyaları Dâhil Etmek
       8.6.  Parçalı Sınıf
       8.7.  Özet
       8.8.  Sorular
       
      Bölüm 9.    OOP'nin Temel İlkeleri
       9.1.  Soyutlama (Abstraction)
       9.2.  Sarmalama (Encapsulation)
             9.2.1.  Erişim Belirleyiciler (Access Modifiers)
       9.3.  Çok Şekillilik (Polymorphism)
             9.3.1. Yeniden Yüklenme (Overloading)
             9.3.2. Arabirimler (Interface Polymorphism)
             9.3.3. Soyut Sınıf
       9.4.  Kalıtımsal Çok-şekillilik (Inheritance Polymorphism)
       9.4.1. Üye Gizlemek (Shadowing)
       9.4.2. Temel Sınıftaki Üye Erişim Sözcükleri (base, this)
       9.4.3. Yapıcı ve Yıkıcı Kalıtımı
       9.4.4. Erken Bağlama ve Geç Bağlama 
       9.4.5. Erişim Belirleyici Tablosu
       9.5.  Nesne Tabanlı Programlama
       9.6.  Özet
       9.7.  Sorular
       
      Bölüm 10. Yapı, Numaralandırma ve Öznitelik
       10.1.     Yapı (Struct)
       10.1.1. Yapı Üyeleri
       10.1.2.  Yapı ve Kalıtım
       10.1.3.  İçiçe Yapılar
       10.1.4.  Yapı ve Sınıf Arasındaki Fark
       10.2.  Numaralandırma
       10.3.  Öznitelikler (Attributes)
       10.3.1.  Conditional Özniteliği
       10.3.2.  Obsolete Özniteliği
       10.4.  Özet
       10.5.  Sorular
       
      Bölüm 11. Aykırı Durum Yönetimi
       11.1.     try, catch ve finally Anahtar Sözcükleri
       11.2.     Aykırı Durum (Exception) Yaratmak
       11.3.     Kullanıcı Tanımlı Aykırı Durum Türü
       11.4.     System.Exception Üyeleri
       11.5.     Özet
       11.6.     Sorular
       
      Bölüm 12. NET’te Koleksiyon Nesneleri
       12.1.     Koleksiyon Sınıfları
       12.1.1.  DiziListe (ArrayList)
       12.1.2.  ÇırpıTablosu (Hashtable)
       12.1.3.  SıralıListe (SortedList)
       12.1.4.  Yığın (Stack)
       12.1.5.  Kuyruk (Queue)
       12.1.6.  bit Dizisi (BitArray)
       12.1.7.  CollectionBase ve DictionaryBase Sınıfları
       12.2.     Koleksiyon Arabirimleri
       12.2.1. ICollection Arabirimi
       12.2.2.  IList Arabirimi
       12.2.3.  IDictionary Arabirimi
       12.2.4.  IEnumerable Arabirimi
       12.3.     yield Anahtar Sözcüğü
       12.4.     Generic Veri Türü
       12.4.1. Generic Sınıf ve Generic Yordam
       12.4.2.  Generic Mimarisinde Kısıtlama (Constraint) Kullanımı
       12.4.3.  default() Operatörü
       12.4.4.  Generic Koleksiyon Sınıfları
       12.4.5.  Generic Delegate
       12.5.     Özet
       12.6.     Sorular
       
      Bölüm 13. Delegeler ve Olaylar
       13.1. Delegeler
       13.2. Olaylar (Events)
       13.3. System.EventArgs Sınıfı   
       13.4. Dinamik Kontrol Örneği
       13.5. Anonim Yordamlar
       13.6. Özet
       13.7. Sorular
       
      Bölüm 14. .NET’te Giriş/Çıkış Kullanımı
       14.1.     Dosya Yazma ve Okuma İşlemleri
       14.1.1.  Kanal (Stream) Kavramı
       14.1.2.  Byte ve Karakter Kanal Sınıfları
       14.1.3. Byte Tabanlı Dosya Okuma/Yazma (FileStream)
       14.1.4.  Karakter Tabanlı Dosya Okuma/Yazma
       14.1.5.  StringReader ve StringWriter Kullanımı
       14.1.6.  İkili Verileri Okumak ve Yazmak
       14.1.7.  MemoryStream Kullanmak
       14.2.     Dosya ve Klasör İşlemleri
       14.2.1.  Directory ve DirectoryInfo Sınıflarının Kullanımı
       14.2.2.  File ve FileInfo Sınıflarının Kullanımı
       14.2.3.  Path Sınıfının Kullanımı
       14.3.     Özet
       14.4.     Sorular
       
      Bölüm 15. Sözce/String Türü ve Karakter Biçimlendirme İşlemleri
       15.1.     Sözce/String Türünün Özellikleri
       15.2.     String Sınıfının Yordamları
       15.3.     StringBuilder Sınıfı
       15.4.     Karakter, Sayı ve Tarih Biçimlendirme Yöntemleri
       15.5.     Sayısal Biçim Belirleyicileri
       15.6.     Tarih ve Saati Biçimlendirmek
       15.7.     .NET’te Genelleştirme ve Yerelleştirme
       15.8.     Kültüre Bağlı Biçimlendirme
       15.9.     Kaynak (Resource) Dosyaları
      15.10.   System.Resources Sınıfı Kullanımı
      15.11.   Yerelleştirmede Kaynak Dosyanın Kullanılması
       15.12.   Özet
       15.13.   Sorular
       
      Bölüm 16. Operatörlerin Yeniden Yüklenmesi
       16.1.     Tekil Operatörlerin Yeniden Yüklenmesi
       16.2.     İkili Operatörlerin Yeniden Yüklenmesi
       16.3.     İlişkisel Operatörlerin Yeniden Yüklenmesi
       16.4.     Dönüşüm Operatörlerin Yeniden Yüklenmesi
       16.5.     Özet
       16.6.     Sorular
       
      Bölüm 17. Yansıma (Reflection)
       17.1.     Tür Üyeleri Hakkında Bilgi Almak
       17.2.     Tür Üyelerini Çağırmak
       17.3.     Bütünleştirilmiş Koddan (Assembly) Tür Yüklemek
       17.4.     Özet
       17.5.     Sorular
       
      Bölüm 18. Emniyetsiz Kod ve İşaretçiler
       18.1.     İşaretçiler
       18.2.     fixed Deyimi
       18.3.     stackalloc Deyimi
       18.4.     Özet
      18.5.  Sorular
       
      Bölüm 19.  Çok Parçacıklı (Multithreading) Programlama
       19.1.     .NET’te Çok Parçacıklı Programlama
       19.2.     Parçacıkları Oluşturmak ve Çalıştırmak
       19.3.     Parçacıkları Bekletmek
       19.4.     Parçacıkların Sona Ermesini Beklemek
       19.5.     Parçacıkları Yok Etmek
       19.6.     IsBackground Özelliği
       19.7.     Parçacığın Durumunu Öğrenmek
       19.8.     Parçacık Öncelikleri
       19.9.     Parçacık Güvenliği ve Eşitleme
       19.10.   Monitor Sınıfını Kullanmak
       19.11.   Mutex Sınıfını Kullanmak
       19.12.   Semaphore Sınıfını Kullanmak
       19.13.   Özet
       19.14.   Sorular
       
      Bölüm 20.   Bütünleştirilmiş Kod (Assembly) Türleri ve Kullanımı
       20.1. Özel ve Genel Bütünleştirilmiş Kodlar
       20.2. XML tabanlı Açıklama / Kod Belgelendirmesi Oluşturmak
       20.3.  Özet
       20.4.  Sorular
       
      Bölüm 21. Windows Form Uygulamaları (GUI)
       21.1.     Windows Uygulamaları Olaya Dayalıdır
       21.2.     İlk Windows Uygulama Örneği
       21.3.     VS.NET Panelleri ve Menüleri
       21.4.     Windows Form Kontrolleri
       21.5.     Windows Uygulamalarında Yaygın Kullanılan Kontroller
       21.6.     Menü ve Araç Çubuğu Kontrolleri
       21.7.     Diyalog Kontrolleri
       21.8.     Belge Yazdırma Kontrolleri
       21.9.     Veri Kontrolleri
       21.10.   Cristal Report  Kontrolleri
       21.11.   MDI Uygulamaları
       21.12.   Kurulum Projesi Hazırlamak
       21.13.   Özet
       21.14.   Sorular
       
      Ek A:  UML Diyagramları
      Kaynakça
      Dizin

      Stok Kodu
      :
      9789756797839
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      480
      Baskı
      :
      1
      Basım Tarihi
      :
      Mayıs 2013
      Kapak Türü
      :
      Karton kapak
      Kağıt Türü
      :
      1.hamur
  • Taksit Seçenekleri
    • Tüm kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      382,50   
      382,50   
      2
      204,06   
      408,13   
      3
      138,85   
      416,54   
      4
      106,43   
      425,72   
      5
      87,06   
      435,29   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat